PŘEDSTAVUJEME HRÁČE: Nikola Provazníková

04.01.2017 14:46

Kdy si začala s florbalem?

Asi někdy na první stupni na základce, kdy jsem to chodila plácat s klukama jen tak do tělocvičny, ale závodně asi tak v šesté nebo sedmé třídě, kdy to pár holek chytlo z kroužku natolik, že jsme chtěly prostě hrát závodně a tak teď hrajeme 

Máš nějaký vzor a proč?

Gabča Tožičková, protože se mi líbí její neuvěřitelný přehled o celé hře a to, jak umí tu hru předpovídat. Na to jak je malá, tak má neuvěřitelně rychlý nohy, má ránu jak blázen a celkově na mě působí hrozně charismaticky. I když jsem útočník a ona obránce je pro mě opravdu vzorem a příkladem toho, že když člověk prostě chce, tak dokáže. A z mužského florbalu je to asi Milan Fridrich, protože toho dokázal v tom florbalu hrozně moc a hrozně moc umí a líbí se mi, že to, co umí, předává dál :) .

Co bereš jako svůj prozatimní největší úspěch?

Řekla bych, že MČR za dorostenky. Ale mohlo to dopadnout lépe než čtvrté místo.

Co je tvoje silná zbraň?

Myslím si, že nemám žádnou silnou zbraň.

V čem se můžeš zlepšit?

Úplně ve všem. Nikdo není dokonalý a tím, že florbal je rok od roku větším sportem je potřeba se stále zlepšovat.

Jaké máš plány do budoucna s florbalem?

To je otázka… Ze zdravotních důvodů jsem teď trochu hráčsky mimo a tak se zkouším florbalu věnovat jako trenérka. Je to stále pro mě nové, tak je to někdy náročné, ale tým žen je pro mě srdcová záležitost a tak se snažím jim pomoct alespoň nějak. Letos jsou našlápnutý jak ještě nikdy a já jim věřím. Přála bych si, aby si letos ochutnaly trochu jinou atmosféru a dostaly se do baráže. Myslím si, že by to pro každou z nich či z nás, byla velká zkušenost zahrát si proti větším týmům.

Zpět

Kontakt

Florbalový klub Světlá nad Sázavou
Panuškova 1094, Světlá nad Sázavou, 58291

tel. Renata Kohoutová : +420 721 618 596
tel. Tomáš Rosecký : +420 605 723 607
Další maily: jirimoravec@post.cz, kohoutovar@seznam.cz, zahradnickova.barbora@seznam.cz, tomas.rosecky@seznam.cz