PŘEDSTAVUJEME HRÁČE: Nikola Doležalová

17.02.2015 18:47

Kdy si začala s florbalem?

S florbalem jsem začala asi v 5. třídě. Závodně až ale asi v 8. třídě a to ve Světlé, kam jsem se dostala díky školnímu turnaji.

Máš nějaký vzor?

Vzor ani nemám, snažím se být tak dobrá, jako moje spoluhráčky.

Co považuješ za největší úspěch?

Za největší úspěch považuji asi to, že jsem se dostala do regionálních výběrů. Jinak samozřejmě to, že se držím nějak do toho 3. – 5. místa ve statistikách.

Co je tvoje silná stránka?

Myslím si, že nějak extra silnou zbraň ani nemám, ale občas nějaké střely na branku.

V čem by ses mohla zlepšit?

Tak já si myslím, že je pořád co zlepšovat. Já bych měla určitě zlepšovat pohyb na hřišti.

Jaké máš plány do budoucna s florbalem?

Žádné plány asi nemám, ale člověk nikdy neví, kam se dostane.

Zpět

Kontakt

Florbalový klub Světlá nad Sázavou
Panuškova 1094, Světlá nad Sázavou, 58291

tel. Renata Kohoutová : +420 721 618 596
tel. Tomáš Rosecký : +420 605 723 607
Další maily: jirimoravec@post.cz, kohoutovar@seznam.cz, zahradnickova.barbora@seznam.cz, tomas.rosecky@seznam.cz